Gezond gewichtsverlies Strategieën voor blijvend verlies – Blijf op gewicht

 

#1. Trainen is een must-strategie voor gewichtsverlies

Onthoud dat om af te vallen je meer calorieën moet verbranden dan je binnenkrijgt. Je kunt dit op twee manieren aanpakken –

Eet minder calorieën, of eet normaal maar beweeg meer zodat ze worden verbrand.

Vaak hebben we geen volledige controle over de calorieën die we binnenkrijgen. We moeten dus voor een groot deel vertrouwen op gezond bewegen als we slank willen blijven.

U moet minstens 4-5 keer per week trainen en elke sessie moet minstens 30 minuten duren als u gezond en permanent wilt afvallen.

Sporten hoeft niet te zwaar of saai te zijn. Als je iets kunt vinden dat je leuk vindt, is de kans groter dat je het volhoudt. Het kan een uur wandelen met je vriend zijn,ketoxplode gummies of een andere fysieke activiteit die je leuk vindt en die voldoende inspannend is om je te trainen. Doe het consequent om permanent af te vallen en slank te blijven.

Strategie #2:

Proberen om te veel eten te beteugelen is ook een must als je de rest van je leven slank wilt blijven.

Er zijn veel redenen waarom mensen te veel eten. Het kan te wijten zijn aan stress, depressie, verveling, woede, eenzaamheid en andere door emoties gedreven overeten. Of het kan gewoon te wijten zijn aan oude gewoonte.

Probeer eerst de reden achter uw overeten te achterhalen. Je moet proberen te leren omgaan met de emoties zonder de hulp van voedsel of te veel eten. Dit is een essentiële vaardigheid voor permanent gewichtsverlies.

Mensen die goed zijn in het effectief omgaan met hun emoties zonder afhankelijk te zijn van voedsel, zouden meer baat hebben bij programma’s voor gewichtsverlies en ze hebben de neiging om slank en gezond te worden in vergelijking met mensen die dergelijke vaardigheden niet leren.

Strategie #3:

Als je slank wilt blijven, eet dan langzaam. Dit lijkt misschien op geen enkele manier verband te houden met gewichtsverlies, maar dat is het wel!

Onze magen sturen een signaal naar onze hersenen dat ze pas ongeveer 20 minuten nadat de maag gevuld is vol zijn. Dus snelle eters hebben de neiging om te veel te eten voordat ze beseffen dat ze vol waren.

Bovendien kan het goed kauwen van uw voedsel de spijsvertering verbeteren en gasproblemen voorkomen. Het is aan te raden om elke hap minstens 30-50 keer te kauwen voordat je het doorslikt. Als je zoveel kauwt, eet je zeker langzaam.

Laatste woorden over gezond gewichtsverlies – heel belangrijk:

Door gezond te eten, overeten tegen te gaan, langzaam te eten en lichaamsbeweging te combineren, ben je een heel eind op weg naar een fit en slank leven. Maar je hebt deskundige begeleiding nodig om valkuilen onderweg te vermijden. Blijf lezen om erachter te komen hoe u gezond gewicht kunt verliezen zonder al te veel gedoe.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *